Supporten innebär exakt som den ska innebära – att trafiken flödar utan avbrott och att kunden får hjälp när den behövs och krävs.
Vi baserar supporten på 1-level dvs. det är våra systemtekniker här i Sverige som sköter allting. Vår kontrollcenter ligger i Sverige direkt sammankopplad med alla våra enheter världen över.
Utveckla gärna resonemanget kring ”I så fall är ju denna svenskspråkiga support väldigt lite värd tycker jag, med tanke på priserna.”!?
Vilken fakta baserar ni det resonemanget på? Är ni eller har ni varit kund hos oss kanske?
Vi vänder oss mot en kundkrets som är, att sammanfatta, van att endast behöva lyfta på luren när någonting händer eller liknande.
Det är verkligen inte så ofta en kund är intresserad av vår interna affärsmetodik för att lösa ev. problem eller liknande.
Outsourcing av viss verksamhet är att strategiskt ta vara på den kompetensen som finns i ”två världar”.
Vår uppfattning är att kunden vill ha besked om: vem, hur, hur länge och hur mycket. Att svaren och resultaten på dessa nyckelfrågor lever upp till kundens förväntningar – det är enligt vår mening ”in media res” för våra kunder.