Visa ett inlägg
Oläst 2008-06-16, 16:45 #24
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Thir13teen
Självklart skulle det bli flame-krig i en tråd där jag ställde en helt vanlig fråga. Tartarean din stackars sorgliga jäkel. Du har något emot mig och jag tycker du ska ta det via PM istället för att spamma ner mina trådar.

Även om jag mestadels går klädd i svart så tror jag inte att jag är speciellt sorglig

Citat:
Ursprungligen postat av Thir13teen
Davve - skatteverket rotar inte hos folk som tjänar ett par cent/dollar om dagen. Läste om det på IDG. Det förstår man själv utan att ha läst ioförsig att dom inte kan hålla på så.
F-skatt är väl endast relevant för de flesta här när man anlitar någon designer, utvecklare eller vad nu må vara. Tjänar man en dollar om dagen på Adsense-annonser så har inte det direkt med saken att göra. Generellt sett bryr sig nog inte Skatteverket om sådant men de gör ju en del punktinsatser som varierar från år till år så man ska nog aldrig vara säker. Är det bara sådana småsummor vid sidan av det handlar om så kan man dock lika gärna sätta det på hobbyverksamhet istället för att ansöka om F(A)-skatt om man nu inte har mer vidsträckta framtida planer.