Visa ett inlägg
Oläst 2008-06-15, 16:44 #78
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Oct 2005
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Danieloss avatar

Reg.datum: Oct 2005
tartareandesire, även relativt stora kunder har drabbats inkl. mig själv, jag tror knappast att den negativa publicitet som detta har givit kommer att gagna Google Adsense speciellt mycket att man sågar min forumtjänst på 3 språk. EgetForum.se/GetForum.org/Forogratis.es har över 1 550 000 användare på alla tjänster och ryktet om Googles tilltag börjar sprida sig. Allt detta pga att det fanns endast 10 forum med olämpliga länkar till film och spel utav 88 000 forum. Allt detta medan Google Adsene i sina fina intelligenta system låter liknande mkt sämre skötta forumtjänster få fortsätta med Adsense. Även här på wn så tror jag många har börjat tänka till hur man i framtiden ska se över hur man satsar endast på Google Adsense tills den dag Adsense får för sig att plötsligt stänga ens konto.

Jag är en hårt arbetande ensamföretagare som står inför att anställa och upplever mig ha en av de mest välskötta forum tjänsterna. Den volym jag hade på annonsvisningar på Google Adsense var i det närmaste helt enorm. Google Adsense har inte ens svarat på mina sista 3 email.

Jag har arbetat väldigt hårt med det jag gör och jag började med Google Adsense 2004. Straffet för mitt hårda arbete är att jag idag inte ens kan öppna en egen blogg och lägga på Google Adsense reklam, utan jag är avstängd om jag förstår Googles villkor rätt, för resten av livet.
Danielos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat