Visa ett inlägg
Oläst 2008-06-12, 18:00 #48
rille77s avatar
rille77 rille77 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2003
rille77 rille77 är inte uppkopplad
Medlem
rille77s avatar

Reg.datum: Dec 2003
Citat:
vad kräver du av lasse för att du (om många andra) ska vara nöjda?
fler som tar upp ämnet
http://www.fotbollsexpressen.se/FotbollsEx...fansens-hjartan
Att han ska våga spela slutspelsfotboll, sa det tidigare och säger det igen, det är stor skillnad på kvalspel och slutspel.
Han har aldrig visat att han har vad som krävs när det verkligen gäller.
Det där lilla extra som vissa tränare har att våga tro på sina spelare och kunna få dom att lyfta ett steg till.

Citat:

För att det finns väldigt många som du som tror att sverige skulle klara av att spela mer offensivt.
Sverige skulle klara av att spela mycket mer offensivt, speciellt mot svagare motstånd.
Det är nog det som jag saknar mest hos Lagerbäck, det finns spelare med både kunnande och kreavitet i den svenska truppen.

Citat:

Citat:

Att vi höll nollan beror inte på att Lagerbäck gjorde nåt taktiskt geni drag utan på Grekernas oförmåga att utnyttja de blottor som fanns.
Då är det ju väldigt kontigt att det har gått så bra under lasses år..
Va???
Vad har lasses år med dom blottor som fanns i den svenska defensiven att göra?
För att det fanns stora blottor måste du ha sett.

Citat:

Men lite beröm ska du få rille77, du visar att ät intresserad av fotboll och har säkert tränat något lag i div 7 östra dalarna.
Det finns många bra tränare och sen finns det många som får betalt (ganska mycket) för att träna lag och det borde finnas en anledning varför inte inte är en av dom.
Hoppsan nu börjar visst påhoppen komma.
Nej jag har aldrig tränat ett lag i Div 7 östra dalarna, har hållit mig lite högre upp i seriesystemet både som spelare och tränare.
Har från födseln så gott som levt fotboll, född i en fotbollstad i en fotbollsfamilj med en fotbollspelande/tränande bekantskapskrets/släkt som spänner från div 5 till SM-guld så du kan ju räkna ut vad som är det stora samtalsämnet på släktmiddagar och grillkvällar.
rille77 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat