Ämne: Templates
Visa ett inlägg
Oläst 2008-06-11, 21:27 #13
Christos Christos är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2008
Christos Christos är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2008
Oj, här händer det grejer.

Citat:
fan, det där är precis vad jag är ute efter!

Design 1 skulle passa oerhört bra till mitt nya bloggnätverk..

Keep in touch när du planerar att sälja/starta auktion.

MVH Fredrik Näs
Det ska jag absolut göra.

Citat:
Känner verkligen igen den andra designen. Plagiat.
Kul att du uttrycker dig på det viset. Inte för att jag känner att jag måste förklara mig men sanningen är den att jag inte har något behov av att plagiera då det varken gör mig bättre eller unik på något sätt, samt att jag försöker bygga upp en verksamhet där att plagiera andra inte tillför något för framtiden. Hur ska jag kunna skapa något spektakulärt om jag bara kopierar andra?

Att du känner igen designen kan bero på följande saker:

1. Jag kan ha inspirerats av något jag sett tidigare och omedvetet tillfört det till min design.
2. Som jag nämnde tidigare är designen lite web 2.0 inspirerad och som vi alla vet är web 2.0 trenden allt annat än unik.

Hur som helst, har du bevis så rättar jag mig självklart efter det :lol:

Tack förresten alla för de vänliga orden.

En sak till. Då jag inte fick några svar på vad som skulle kunna gå hem i template-väg gör jag nu ett test med en gaming-template jag har jobbat på den senaste tiden. Jag hoppas att det är ok med administratörerna/moderatorerna att jag postar en till template för feedback här. På så sätt skräpar jag inte ner så mycket Kanske kan göra det till min officiella Feedback-tråd?

Mallen som följer är som sagt en Gaming-template som i originalutförandet är grå/röd, men jag har även gjort en blå/orange version (älskar css). Några tips på saker som kan förbättras?

Christos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat