 |
Bara ett inlägg till!
|
|
Reg.datum: Apr 2006
Inlägg: 1 603
|
|
Bara ett inlägg till!
Reg.datum: Apr 2006
Inlägg: 1 603
|
Det tråkigaste med Loopia är inte nertiderna utan den bristande kompetensen. Jag kommer snart börja fakturera Loopia för alla fel jag uppdagar och sedan meddelar Loopia om.
För ett tag sedan meddelade jag om ett problem och fick en idiotförklaring (ovanligt?). Det tog 4-5 mejl innan jag hade övertygat supporten om att jag hade rätt. Då fick jag en ursäkt från någon annan.
När jag sa att vi hade enormt mycket nertid förnekade givetvis Loopia detta innan jag hade överbevisat dem dels genom Pingdom och en annan tjänst med screenprints. Då fick vi erbjudande om att flytta till en annan server.
Vår iMap fungerar föga och får till svar att vi får vänta tills efter sommaren på att få det fixat.
När Loopia migrerade glömde de DNS:en vilket gjorde att inga av våra domännamn på kontot fungerade.
När det väl fungerar, fungerar det bra men det känns som det är väldigt bristande kompetens bland Loopianerna.
|