Citat:
Ursprungligen postat av Jake.Nu
Citat:
Originally posted by -klein@Jun 8 2008, 21:41
Citat:
Ursprungligen postat av Thor
kanske ta hand om det här först? Innan du börjar hitta på annat...
http:// forum . okwebhotel . se
Du har ett gäng besvikna kunder där som väntar på svar...
|
Vad har med den här tråden att göra?
Jag är på forumet som privatperson inte som någonting annat, Jag är inte på det här forumet som talesperson för något bolag.
Om Jake.nu co inte kan skilja på detta, utan bara vill gnälla och visa sitt missnöje, så låt de inte gå ut över mig. TACK
Eftersom det verka vara så svårt och förstår, så får man väl upprepa, maila : [email protected] och få ett ticket.
Skilj på sak och person.
|
Tja.. Eftersom det är dig jag har pratat med när jag har ringt till Proinet och det är du som har skrikit att jag skall hålla käften och dra åt helvete och sedan avslutat med att kasta på luren i örat på mig så blir det du som "privatperson" som får stå för det.
edit: Nej, jag var inte otrevlig när jag ringde utan ifrågasatte enbart eran servicenivå. Kan man inte ta en sådan fråga på allvar så undrar jag varför man ens driver en affärsrörelse.
|
Det bero på också! Det är ytterst sällan jag ber någon hålla käften eller ens dra åt helvete.
Bakgrunden är följande :
Proinet hade blivit utsatt för sabotage och vi hade ca 30 samtal i min. För att få lite ordning och redan, så bad så många som möjlighet maila uppgifter, så en svarade i telefon och en satte nya lösenord.
Att folk skulle maila vara inte bara effektivsfråga, utan vi ville ha möjlighet att kolla lite vem som begärde ut uppgifterna, det tar 2-3 min per request.
Då ringer upp någon ( Tydligen du) som bara argumentera , att han minsann inte skulle maila utan började bara tjafsa.
I normala lägen är det rätt att "frågasätta servicenivå" och kundens åsikt är viktig, ibland får man nog godta en lägre servicenivå om omstädigheterna är såna, och gillar läget. Jag förstår folk frustation över att deras webbutiker inte fungera, det innebär inkomst bortfall..
Det ungerfär som att vid en flygolycka börja gnälla på att man inte får någon gratis drink. ( Även om exemplet är överdrivet )
Jag är inte särskilt stolt över mitt beteende den dagen, men ibland blir det så....