Visa ett inlägg
Oläst 2008-06-09, 20:03 #11
Tezs avatar
Tez Tez är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Feb 2007
Tez Tez är inte uppkopplad
Flitig postare
Tezs avatar

Reg.datum: Feb 2007
Citat:
Ursprungligen postat av autosvar
Citat:
Ursprungligen postat av Tez
Om man köper kodning och betalar per timme så är det givetvis så att man betalar lite för att programmeraren letar fel i sin egen kod i viss mån.
Har du testat och godkänt den levererade koden?
Njaeeeetja... Vi har inte så stor budget för utveckling, så det handlar om att göra mindre tillägg och förbättringar hela tiden allteftersom vi får råd, inte att bygga ett helt nytt system. Vi har en helt egenutvecklad webshop nämligen, och jag har maaaassor av önskemål om förändringar. Det är alltså ett ganska "informellt" och kontinuerligt samarbete vi har, inte offert - avtal - leverans - godkännande - klart - hejdå.

Ibland meckar jag lite själv, bland annat fick jag hybris igårkväll och trodde att jag kunde. Men jag ska nog hålla mig till text och bilder för imorse var inkorgen full med mail från kunder som inte kunde beställa... :blink: Så det var bara att ladda upp de gamla filerna igen.

Har dock inget med den aktuella buggen att göra. I det här fallet handlade det om en funktion som tillsynes fungerade utmärkt, men defacto fungerar ibland och ibland inte.
Tez är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat