Visa ett inlägg
Oläst 2008-06-09, 11:27 #3
allstars allstars är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Apr 2006
allstars allstars är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Apr 2006
Jag fick detta som svar

Citat:
Hej.
Vi började med en sida med enbart köpehandlingar för bostäder. Sen gjorde vi en till där vi utökade med familjerättsliga dokument och därefter en till där
vi utökade med kontrakt för fordon och båtar etc. Vi har även fler sidor för att se vad kunderna tycker är ett lämpligt pris. Har vi för låga priser tror kundenatt vi har dåliga dokument. Vi har även fler sidor för att testa med olika priser, med fast pris, maxpris etc.
Vi har besöksadress och telefonnummer/telefontid på köpehandlingar och documentguiden.
Vi jobbar helst med epost och har sett på InkClub, Sveriges största säljare av bläck och laserpatroner har varken besöksadress eller telefon.
Hoppas detta givit lite klarhet.
Företaget heter Fastighetsmäklare Olle Aronsson
Mvh
Olle Aronsson
Köpehandlingar
Jag tycker att det är en väldigt konstig affärsmodell att ha flera sajter med olika priser (det reflekterade jag faktiskt inte ens över).
Han var väldigt snabb med att få upp kontaktinfo under "Om oss" på documentguiden . se. Så snabb att han gjorde det fel. Se länken till kontaktformuläret.
I mailet hänvisar han till bristen av information på InkClub, vilket inte är korrekt. InkClub redovisar företagsadress, organisationsnummer och mailadresser.
allstars är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat