Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Aug 2004
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Aug 2004
|
Första gången jag såg det trodde jag det var en fejkad såpa precis som "Nisserne på loven" som giick på femman före jul.
Men när jag insåg att det var äkta så har jag bara en sak att säga.. bort med skiten!
Även om man är overkligt dålig på att sjunga så ska man inte tryckas ner så långt i skorna att dom kan borsta av skinkorna på en i Kina.. (jag vet.. det är inte andra sidan - men ni hajjar)..
Jag tycker att TV4 och övriga bolag som producerar det där skräpet borde dras inför rätta för mobbing, psykisk misshandel etc.
Bert är som han är på Fame Factory men det är för att han är sån.. alla som bott runt Skara och nån gång träffat han vet om det. Men idioterna i Idol 2004 är sådana bara för att sälja TV...
tyvärr funkar det så idag... Man kan lätt göra TV idag.. ge mig en kamera och så filmar vi en uteliggare 24/7 och sänder det så lovar jag att vi har en hit. Speciellt om vi får med när han super ner sig och krälar i sina spyor.. Det bästa vore ju också om vi fick med när han fryser ihjäl ute i vinter också!
Jag tror kanal 5 skulle nappa på det.. och gör inte dom det så gör fyran det!
|