Citat:
Originally posted by nomicon@Jun 5 2008, 12:39
hehe nej, den skickades väl packad i kartong och grejor, men deras ursäkt till varför det tagit så otroligt lång tid var för att dom inte hade hittat någon kartong.
/Martin
|
1) Hade ingen bra kartong och skicka grejerna dina grejer i , det stämmer.. Det är kan låta som en dålig ursäkt, men tanke på vad vet vad posten gör ibland. Så tanke var att vänta in en leverans från en leverantör med stor kartong och stoppa grejerna i, men så blev det inte. Den kartongen du fick grejerna i var inte bra för ändamålet.
Det kunde ha gått snabbare, håller jag med om det.. Men ibland händer det för mycket saker, och den som tjata minst bli ner piroterad.
2) Vad det gäller support på proinet case, varför inte lyfta luren och ringa? Telefonnummret står på proinet hemsida. Eller skicka om caset! Ni kanske har fått svar, men ni har skickat från @hotmail.com , använd gärna samma ticket ingen, för att slippa missförstånd, maila från något som fungera t.e.x @gmail.com istället @hotmail.com eller PM:a mig.
3) När var gäller dessa nertider? Så har nertid problemet handlat mest problemet innan vi byte OS på proinet burkarna.Linux installationen hade vi ingenting med att göra.