Citat:
Ursprungligen postat av Mitchell Vargo
Citat:
Originally posted by -wimpey@Jun 4 2008, 21:42
Citat:
Ursprungligen postat av rsp
Citat:
Innan ni lägger bud så ska ni veta att jag lagt ner VÄLDIGT mycket tid på designen.
|
Lite nyfiken, vad är VÄLDIGT mycket tid för dig? Är de färdigkodade i dagsläget?
|
Först fixade jag strukturen, sen började jag med logotypen, sedan designade jag headern och efter det utvecklade jag själva designen tills jag blev nöjd. Allting tog mig ungefär runt en och en halv vecka. Jag har också lagt ned mycket tanketid runt hela projektet och designen. Jag har med andra ord ansträngt mig för att få den snygg.
När jag blev klar så började jag koda den i XHTML CSS, och ja, den är färdigkodad i nuläget, validerande och klar.
|
Damn säger jag bara.. Inte för att vara taskig eller något sånt men din design för mig skulle jag klara på bara 2-3 timmar bara.. Sedan kodningen max 1 timma. Låter bara lite väl lång tid.
|
Taskig är precis vad du är. Ge F*N i att posta sådan där inlägg!
Hur tror du Wimpey känner sig när han läser detta, han har ju uppenbarligen gjort sitt bästa!
Usch! Fy! Blä!
Om det hade varit mitt forum hade jag bannat dig en månad så du fick tid på dig att fundera på vad ett forum som detta är till för: Hjälpa andra männinskor, INTE trycka ner dem i skorna och känna sig värdelösa.
Ruggigt less på se sådana där inlägg
/Thomas THL
EDIT: Ett gäng felstavningar i upprördheten...