Visa ett inlägg
Oläst 2008-06-04, 20:01 #19
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Det fungerar helt enkelt inte så som du beskriver i verkligheten. Inget är en självklarhet utan varje företag väljer själva hur de ska hantera sina kunder och vad som ingår i deras service. Ofta handlar det naturligtvis om resurser som i sin tur är relaterade till priset. Någon telefonsupport ingår väl inte hos One oavsett vad som händer? Nu vet jag ju inte heller vad som orsakat intrånget, om det är en brist hos One, i koden eller om någon kommit över lösenord på annan väg? Det är väl snarare där förtroendefrågan ligger.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat