Visa ett inlägg
Oläst 2008-06-04, 19:15 #16
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Inga problem du får neka dem.Ett kan vara betalninganmärkningar eller personen kanske inte ha rätt ålder

Jag leverar inga kreditkort order till Rosengården i Malmö, för jag vet att det är stulna kreditkort och se ingen anledning att leverar till folk sysslar med sånt.

Jag blev lurad av en kund, han uppgav ett namn på ett företag som han inte var innehavare på och han visade sig massor med betalningsanm. , så jag skickade ett brev till honom, och han betalade. Jag hotade att polisanmäla honom, döm av min förvåning för några veckor ringde en konstapel och frågade om ärende. Annars bruka det bara vara straffeftergifter massa gråterskor från fattigvården skall snyfta ut om slöddrets barndom osv.

Däremot får du inte neka någon bara för deras etniska ursprung, dvs du får inte neka Romer att bo på din campingplats, även om dom förstör och skrämmer bort gästerna. Men ingen kan dock hindra dig att begära ett förskott på 100.000 kontant av Romerna i dispotion för eventuella kostnads.. Marknaden är fri..
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat