Nykomling
|
|
Reg.datum: Jun 2008
|
|
Nykomling
Reg.datum: Jun 2008
|
Man får tacka för snabba svar Jimmie. Som Jimmie säger så har jag inte "hotat" med nån publicering av fallet utan han är bara jäkla snabb på att kolla upp saker.
Dock så hade jag kontakt med handläggaren i början av maj som först då dom tog kontakt med eftersom det saknades uppgifter från affiliator som jag själv fyllt i, dock i ruta 3. Fanns ju ingen anledning att ta kontakt med dem innan eftersom jag fick bekräftat från supporten att mina uppgifter var inskickade.
Det som det har skitit sig på är man har ett deadlinedatum där alla uppgifter måste vara inne före för att utbetalningen ska ske innan midsommar. När jag pratade med honom sa han att han hade några dagar på sig att försöka fixa problemet. Så jag tror inte att det överhuvudtaget går lösa, deadline var ju ca 1 månad tillbaka.
Dock har jag ytterligare en fråga, detta kan väl inte enbart drabbat mig att jag inte fått inkomsten iförfylld i deklarationen? Om, varför hände det i mitt fall? Och om det drabbat många fler än mig, varför har man inte gått ut med mail till dom "drabbade" och förklarat situationen?
MVH
Tobbe
|