Visa ett inlägg
Oläst 2008-06-04, 10:46 #34
Martin™ Martin™ är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2007
Martin™ Martin™ är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2007
Citat:
Originally posted by scrdj@Jun 3 2008, 21:55
Tror inte detta blivit sagt ännu.

Kan man inte skärpa till reglerna lite så slipper man en massa skräpsvar. Har t-ex aldrig förstått meningen med att sätta ett utgångsbud och sedan förbehålla sig rätten att inte sälja ifall priset blev för lågt. Skriv in i reglerna att man "måste" sälja för de pris man lagt ut sidan för.

Så om vi skärper reglerna lite och om "poliserna" som vaktar "poliserna" ger fan i att kommentera något som är en onödig kommentar så blir vi alla gladare
Dom två senaste auktionerna har jag satt ut ett utgångsbud som var lägre än vad jag igentligen hade lust att sälja för. Det berode dels på att jag inte riktigt vetat hur mycket sidorna var värda för mig men också för att slippa skambud och onödiga poster i tråden då frågan om pris alltid kommer upp. Men det bästa är ju helt klart om man faktiskt vet vad man vill ha innan man lägger ut sin auktion.

Det bästa tror jag är om man låter moderatorerna vara "regel-poliser", sen kan man tipsa dom via PM om man hittar någon som inte fyllt i sin profil ordentligt.. eller vad det nu kan vara som är så viktigt. Språkpolis "bårde" ingen behöva vara, man fattar ju ändå vad som menas!
Martin™ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat