Citat:
Originally posted by clonix@Jun 3 2008, 11:49
Fick lite större insikt i det hela nu 
Tyvärr så tror jag inte Google kommer haka på ...jag har iofs inte så bra koll på just det
men jag har då inte hört om att Google skulle samarbeta med något SEO-företag/org.
Inte officiellt iallafall kanske förekommer i staterna men inte hört om något här omkring.
|
Jag kan sätta min heder på att om Google gav alla olika intresseorganisationer World Wide verktyget för att enkelt och kostnadseffektivt garantera att alla reviderade verkligen har rapportmallarna upplagda till slutkunderna så skulle de inom ett år ha lätt ökat sin omsättning med 10 % World Wide bara på grund av detta.
Varför
Jo det finns gott om Typ Swedma, TS och you name it som skulle ta tag i detta om verktyget fanns att tillgå i Adwordssystemet (och fälten i databasen finns ju redan där idag) och det skulle innebära att fler slutkunder fortsätter med Adwords samt att de är med och trissar upp priserna mm. så vinsten är ju dubbelt upp då.
Så i min värld är det totallt ofattbart att de inte är med med fysiskt i detta arbetet då det tydligen är lilla Svedala som är först ut med just transparansen i default, jag menar 10% vad är inte det värt ?
Och Google har ju tappat en del i börsvärde så jag kan inte komma på en endaste vettig anledning till varför de inte är med, ni får gärna hjälpa mig med tänkbara anledningar.
Mvh
Johan§