Visa ett inlägg
Oläst 2008-06-03, 11:01 #24
gummiankas avatar
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2008
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
gummiankas avatar

Reg.datum: Apr 2008
Men ni idiotförklarar ju er själva, som någon sa, ta 3 djupa andetag och surfa vidare, JAG behöver ingen som bertättar för mig vad jag bör eller inte bör göra, jag är högst kapabel att avgöra det själv, och den känslan tror jag dom flesta delar.

Lika lite som ni springer runt i andra affärer och förklarar för kunderna när dom plockar sina varor att man minsann kan köpa dom billigare i affären jämte, eller att du själv minsann hade kunnat baka en lika god tårta för halva priset, så behöver du inte göra det här heller. Vi får förutsätta att människor här är vuxna och kan ta eget ansvar för sina inköp, sen gäller såklart att man inte får vara bedräglig och att man agerar mot andra som man vill att dom agerar gentemot en.
Det är helt irrelevant i sammanhanget när jag står och demonstrerar en Pentax K100 att Samsung säljer ungefär samma kamera under ett annat namn, och kanske till och med hundra kronor billigare, det enda som händer är att kunden blir förvitrad och säkerligen går hem utan kamera, lyckligare ? knapast, man får ändå förutsätta att hon kom till butiken för att handla, eftersom hon ville ha/behövde en kamera...

Frågar ni mig (jag vet att ni inte gör det) så är det där "jag kan göra en bättre sida på 3 minuter" eller "såna som du..." höjden av att sätta sig gjälv på piedestal och är en typ av vuxenmobbing som inte ens hör hemma på ett vuxendagis som det här...
gummianka är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat