Visa ett inlägg
Oläst 2008-06-03, 09:41 #23
Martin™ Martin™ är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2007
Martin™ Martin™ är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2007
Citat:
Originally posted by jonny@Jun 3 2008, 09:17
Martin, efter att ha läst tråden var min slutsats att allt var ungefär lika off-topic - hela tråden i sig.

Du har lagt upp en enkel sida för att sälja domän och sidan i paket och undgå 6-mån-regeln.

Men framförallt har du fleratalet gånger ändrat förutsättningarna totalt. "Köp nu" 1 500 kr, du blir erbjuden det men vill ha mer pengar. Sen vill du byta mot något roligt och sen vill du ha mer pengar igen. Känns inte seriöst för fem öre.

Jag tar upp diskussionen i admindelen.
Jag la upp en komplett hemsida för auktion, klart domänerna ska ingå om köparen vill ha dom! Sen att du tyckte att hemsidan var "enkel" kan ju få stå för dig, du är säkert mycket snabbare och bättre än mig på att både designa och koda. Men många andra tyckte i alla fall att jag gjort ett bra jobb med sidan.

Och att jag ändrade förutsättningar i auktionen var väll inte mycket att gnälla på, jag förklarade till och med varför om du läste sidan3 under inlägget om "Aras äventyr".

Jag tycker du kan länka hit då, ska bli spännande att se vad de andra i staff har att säga.
Martin™ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat