Visa ett inlägg
Oläst 2008-06-02, 19:55 #1
Martin™ Martin™ är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2007
Martin™ Martin™ är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2007
Jag och Ara har tjafsat lite med varandra hurvida jag ska få försöka sälja min hemsida här på WN eller inte, men vi kom inte fram till mycket mer än att jag skulle växa upp och att han var gullig.

Hur stor tycker ni en sida ska vara för att man ska få sälja den här på wn? Jag tycker det är bra som det är nu när det finns stora, små, gamla och nya sidor i olika prisklasser!

(Och till moderatorn som kommer modderera den här tråden direkt när Ara anmält den.. skriv gärna ett argt PM och förklara varför du tog bort mina andra trådar, dom var det inget fel på!)

Citat:
Originally posted by "Martin"+--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE ("Martin")
Citat:
Originally posted by "Ara"+--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE ("Ara")</span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE ("Martin")</span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE ("Ara")</span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE ("Martin")</span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE ("Ara")<!--QuoteBegin--"Martin"@
<!--QuoteBegin--"Ara"
Citat:

Fatta att ingen här vill köpa din sidor.

testa sedo eller missdomain.

Haha, att du inte ens kan hålla dig borta när jag ber dig snällt. Förstår du inte att du förstör trådarna genom att gå off topic?

Det har varit flera som har varit intresserade av att köpa sidan men han som åkte iväg på semester har inte hört av sig, så därför sänker jag priset och hoppas på att någon av dom gamla eller en ny intresserad vill köpa sidan.

Jag vet som sagt inte vem du är.. men jag har sett dig förstöra eller i alla fall vara med och försöra alldeles för många trådar. Kan inte du hänga på Sedo istället?

Det är idioter som dig som "skräpar ner" wn.se med dina försäljningstrådar. Vad är det du inte fattar? sälj din skit någon annanstans.

Hur många gånger ska du försöka sälja din piratsida? ta och väx upp.[/b][/quote]

Haha, hoppas du inte tror att jag bryr mig om vad du tycker & tänker..

mvh
Martin[/b][/quote]

Hoppas du inte postar fler försäljningstrådar. Oj va konstigt din senaste tog dom visst bort. Sen kan du ju börja följa reglerna för forumet.

Du har fått många att skratta med dina inlägg.

Gå klart skolan innan du skriver något nästa gång.[/b][/quote]
Haha, du är som den lillasyster jag aldrig haft, irriterande men ändå lite gullig! [/b][/quote]

HAHA du är ju ett jävla skämt. HAHA.

Undra varför dom tar bort dina trådar? Det är nog för att du skriver så mycket bra saker....

Väx up

[/b][/quote]

Haha! Så, så lillasyster ta inte i så du spricker nu!

FEL
Medlemmen vill inte bli kontaktad genom forumets meddelandefunktion.

Detta privata meddelande har inte skickats
[/b][/quote]
Martin™ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat