Visa ett inlägg
Oläst 2008-06-02, 13:12 #23
Jacob Lovens avatar
Jacob Loven Jacob Loven är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2007
Inlägg: 23
Jacob Loven Jacob Loven är inte uppkopplad
Nykomling
Jacob Lovens avatar
 
Reg.datum: May 2007
Inlägg: 23
Hej Guran,

Det vill jag hålla med dig om, vår kund är framförallt butiken som har anlitat oss och som jag skrev i mitt förra inlägg så kan butiken välja bort detta. Vi anser dock att mailet som går ut har ett stort servicevärde i sig och de jag talat med som valt bort meddelandet har gått med på att ta med informationen i sin egen orderbekräftelse istället, en snygg lösning som gör att konsumenten slipper få två olika mail.


Jag vill också passa på att lägga till en kommentar om kronofogdeärendet som nämndes här ovan:

Vår målsättning är att alla konsumenter skall vara nöjda. Att gå vidare till Kronofogdemyndigheten är en process som vi till största utsträckning försöker undvika. Vi är därför så generösa som möjligt med förfallotiderna.
Jacob Loven är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat