Visa ett inlägg
Oläst 2008-06-01, 15:13 #22
Xamda Xamda är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jun 2005
Xamda Xamda är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jun 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Thir13teen
Citat:
Ursprungligen postat av claesm
Ett exempel - skrivardrivrutiner.
a) Varför i %#% var de tvugna att byta till nytt format på skrivardrivrutinerna?
Varför i %#?% tror de användarna vill bry sig om det ska vara 32- eller 64-bitars skrivardrivrutiner? Spela roll...
c) Varför i %##% fungerar inte skiten med befintlig Windows 2003 skrivarserver?
Sant där, det är ju helt bedrövligt.
Jag spelar mycket spel och sysslar med tunga program, därför blir det XP för mig. Har testat båda omsorgsfullt. Det känns tråkigt för Vista är så omöjligt snyggt.
Tycker inte du skall oroa dig för alla negativa tankar här om du inte sitter med en väldigt gammal maskin och riktigt gammal skrivare. Drivrutiner kan som sagt bli ett problem, men har man bara vettig prestanda i sin burk funkar Vista utmärkt.

Förutom min laptop (2,2 Ghz Core2 Duo, 4 Gb Ram) så kör jag Vista Business och Vista Home Premium på ett par andra burkar med 1,4 Ghz och 2 Gb Ram och det fungerar strålande.

Vi använder Vista på jobbet och det fungerar bra i en miljö blandad med XP. Vi har kastat en skrivare (från 2003) och ersatt med en modernare, men det skulle vi i alla fall gjort...

Farhågorna för problem är i mina ögon överdriven.

Varför skall man låta utvecklingen gå framåt? Det fungerar ju så bra idag... Jag tycker den isntällningen säger emr om användaren än om den nya tekniken.