Visa ett inlägg
Oläst 2008-05-27, 09:08 #19
The Blackjacker The Blackjacker är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2005
The Blackjacker The Blackjacker är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2005
Citat:
Originally posted by Creme_de_Cassis@May 26 2008, 11:37
Är ditt mål att nå ut till många läsare eller att i framtiden tjäna pengar på annonser? Om det bara är att få läsare är mitt tips att börja blogga på Aftonbladet som enligt mig är den bästa bloggportalen. Du får automatiskt läsare genom att dina inlägg publiceras under Nyaste direkt när du har postat dem. Sen så fort någon kommenterar så kommer du upp i Senast kommenterade. Eftersom det är så fruktansvärt många som går in på Aftonbladet Blogg varje dag så får du automatiskt minst 30 besökare bara du uppdaterar och har en någorlunda spännande rubrik. Du kan få några hundra besökare om många kommenterar ditt inlägg. Många kommenterar sina egna inlägg för att hamna i Senast kommenterade. "Nätverka" lite genom att lägga till favoritbloggar och kommentera dem ofta samt kommentera lite olika andra bloggar varje dag.
Tanken är lite båda två. Alltså jag vill naturligtvis nå många läsare och att tjäna några tusenlappar på det i månaden vore välkommet.

Jag läste i någon blogg om sökmotoroptimering och tips för fler besökare hur man kunde ha "hjälpbloggar". Vilket skulle kunna vara användbart på en sida som aftonbladet. D.v.s en underblogg med utdrag ur huduvbloggen som länkar dit och försöker dra besökare.
The Blackjacker är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat