Visa ett inlägg
Oläst 2008-05-24, 09:47 #61
gummiankas avatar
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2008
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
gummiankas avatar

Reg.datum: Apr 2008
Fast du blandar väl ihop siffrorna lite, att man beräknar att TPB orsakat ett inkomstbortfall för berörda parter på en anselig mängd miljoner dollar är en sak, att TPB inte har tjänat dom pengarna istället tror jag alla med en normalbegåvning eller strax däröver förstår, men om jag förstör värden för Ditt företag motsvarande säg en miljon, så antar jag att du vill ha ersättning i relation till Det beloppet, och inte vad sabotaget eller brottet kostade mig att utföra.

Att man sen lagt det på 1.2 miljoner har väl mer med rent juridiska/"tekniska" aspekter att göra, det vet man att man kan bevisa, och det är en summa tillräcklig för att dra det över en gräns där brottet får anses vara grovt.
Jag kan gärna erkänna att jag har dålig insikt i vilka siffror det rör sig om, men jag kan säga såhär, jag har svårt att få ihop dom siffror det talas om när det gäller blondinbella.se och TPB (alltså, jag gör Ingen jämförelse mellan dessa sidor, och inser att det finns enorma skillnader, men bortsett från det, sett till antalet besökare så tycker jag att siffrorna som nämns inte "går ihop")
gummianka är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat