Citat:
Originally posted by WebboT@May 18 2008, 03:04
Tack för tipset
Ska kolla upp lite mer om kläder ifall det är värt att börja sälja. Det är inte lätt att börja sälja kläder det ska gudarna veta. Ja menar man måste ju varje vara i de flesta storlekar o.s.v.
Jag kollade upp lite om dom där Evisu jeansen som du sa. Dom är dyra här i USA också. 150 - 300 ligger dom på. Slår du sen på frakt, tull och moms så blir dom inte så billiga.
Men det finns dom som säljer dom svinblligt för runt 500 kr som du sa. Fri frakt till hela världen erbjuder dom också. Låter ju bra. Men det finns en liten hake, dom är alla FAKE. Kopior från Kina.
Här har du en länk till källan i Kina som dom köper från.
http://www.alotshoes.org/catalogs/30...isu-jeans.html
c:a 250 kr inkl. frakt för ett par Evisu jeans.
|
Tur att du skrev det, hade tänkt att beställa ett par från Uneekstyle 46 men om de är fejk (som säljaren säger att de inte är) så är det inte intressant.
Jag tror ändå att du kan tjäna pengar på kläder, vet bara när mitt ex var i USA och kom hem med kläder för 5000kr, och det var inte ett plagg hon hade köpt. Jag kan inte komma på riktigt vad som kan vara billigare i USA med skor som någon sa är definitivt billigare. Sedan så skulle du säkert kunna sälja NEW ERA kepsar om du har rätt pris. Finns ganska stor marknad med sådana nu för tiden.
Men kolla upp kända jeans märken som kostar skjortan i sverige. Borde finnas några märkes jeans som är billigare i USA.
Sedan så kan du alltid köra på elektronik. Men jag tror att folk drar sig för att köpa saker som ska fraktas från USA till sverige. Jag skulle göra det iaf.