Visa ett inlägg
Oläst 2008-05-22, 06:43 #18
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Ursprungligen postat av EWM
Citat:
Ursprungligen postat av klein
Jag har lämnat in en polisanmälan för ofredade, kommer göra samma sak emot företag som skicka spam till mig, dags att sätta ner foten och markera vad ens privata revir går.

Måste vara nåt typiskt svensk att utan att skämmas belasta polisväsendet med en massa nonsensanmälningar.
Tänk på att nån ska sitta och gå igenom skiten också.
Vad räknar du med att få ut av det ? Tror du på fullaste allvar att en förundersökning kommer att inledas?

Att göra en polisanmälan för att telefonförsäljare ringer efter kl. 21 .. Hör på det själv. Låter det sunt ?
Inte för jag tro förundersökning kommer inledas....

Men det vore underbart att få till ett rättsfäll i ärendet. Kan man bli släppad inför tinget för man slänger fel grejer i sopsorteringen, så bör detta också anmälas, då detta verkligen är ett miljöproblem.

Jag slå vad om att fler upplever telefonförsäljare som ringer på privat tid som väldigt kränkade och stöttande, jag kan dessutom inte stänga av min telefon. Om alla som störs av telefonförsäljare börja anmäla och ställa till ett jävla liv, så kommer de finnas lagar som gör att man lättare kan åtgärda problemet i framtiden.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat