Visa ett inlägg
Oläst 2008-05-20, 10:53 #12
mungigan mungigan är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Aug 2006
mungigan mungigan är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Aug 2006
Citat:
Originally posted by Kocken@May 20 2008, 08:59
Jag som annonsör ser också till hur många andra annonser som finns på sidan. I ditt fall skulle min annons drunkna bland alla andra annonser och det skulle inte jag betala mycket för.
Jag respekterar din åsikt och jag skulle heller inte vilja tycka att jag drunknar bland andra annonser såvida jag inte visste att jag når HELT RÄTT målgrupp men just nu har jag FYRA annonser synliga hela tiden på den plats där det ev. ska säljas vilket jag inte tycker är speciellt mycket och det är flera som hört av sig och vill annonsera - 750/månad har jag blivit bjuden som mest - för den som har en kommersiell travsajt måste det ju vara intressant att synas när man vet att det bara är travintresserade som ser annonsen??? Inga fejkbesökare - bara bookmarks, länkar från andra travsidor och Google organiska, ligger etta/tvåa på sökorden Trav och Travtips.

Kör ju tyvärr med frames - har funderat på att göra en remake flera gånger men är lite rädd för att tappa pagerank och placeringen på keyword mm eller hur funkar det? SEO och frames verkar ju funka bra hos mig mot alla odds så jag tvekar lite
mungigan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat