|
Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: Apr 2008
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: Apr 2008
|
Men det är ju en helt ointressant grej i samanhanget, TPB indexerar inte torrenter utan dom distribuerar dom, vi hamnar på en så tramsig nivå om vi hamnar i tänk om/om inte, det är väl bättre vi diskuterar vad som faktiskt händer.
Jag antar att 15 åringarna tar illa upp om jag säger att dom inte verkar förstå att det är olagligt, då får dom göra det, alternativet är att alla skulle ha satt sig i något kollektivt självbedrägligt tillstånd, och då kanske vi skulle klassa det som en folksjukdom.
Sen det här tramset att "det finns inga alternativ"....bara för att jag tycker jag tycker Masserati har en dålig försäljningskanal i Sverige så gör det ju inte att det är okej att sno en och säga "men dom får skylla sig själva", det ÄR ingen mänsklig rättighet att ha tillgång till all världens musik och film....och att TPB skulle vara ickekommersiellt ? sluta...DOM tjänar pengar på att distribuera upphovsrättsskyddat material, vilket leder till inkomstbortfall från dom som skapat detta, samma sak händer ju i alla fall där Erat material stjäls...
|