Mats,
Tack för väldigt bra feedback.
Såg Village idag... inpirerad av den kan jag säga att Lastbryggan är "the store we do not talk about" på kontoret. Ointagligt produktutbud och överlägsen på de flesta områden. Tur att marknaden är stor nog för flera aktörer :-)
Produktinformationen är nog väldigt viktigt, och bilderna...större produktbilder känns nog mer lockande för konsumenterna.
Jag ställde faktiskt frågan om texten storlek till företagen layouten är köpt av och de svarade direkt att större text skulle kännas som den "hoppade på" användaren och för att bevisa mig skickade de förslag på större text vilket såg mindre bra ut. (Mpay, tack för att du tog upp det)
Det om registreringen har du helt rätt i...helt onödigt. Vi har idag ett stort antal personer som registrerar sig men inte beställer (möjligt att de ändrat sig innan köpet med anledning av registreringsprocessen)
Alla de saker du nämt finns eller kommer att finnas med i den nya versionen av specen
Finns plats för fler tips och ideer på papperet så keep it coming!!!
Dunken! TACK TACK TACK! Är involverad i flera branscher och kan säga att den tillhör en av de mest konkurransutsatta.