Ämne: One Day Offer
Visa ett inlägg
Oläst 2008-05-17, 18:15 #13
DAW DAW är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Apr 2008
DAW DAW är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Apr 2008
Om jag haft lite mer kött på benen när det gäller företagande osv och inte haft fullt upp med skolan så skulle jag starta en sån här sida helt riktad mot tjejer.

Marrakezh erbjudande igår var en Paris Hilton parfym, jag sa det till min flickvän på kvällen då den var slutsåld och hon blev skitbesviken för att jag inte sa nåt tidigare. Sen satt hon uppe till 12 för att kolla vad nästa produkt var. Hon vart helt galen, och det parfymerbjudandet var inte ens speciellt bra.

Så en sån här sida som riktar sig mot tjejer/kvinnor och säljer smink/parfym/kosmetika/kläder skulle nog kunna slå stort! Man kanske kan köpa upp restlager billigt och sälja ut.

Ang. Marrakezh så håller jag med om att sidan är rätt amatörmässigt gjord, inte speciellt intressanta produkter heller, nästan bara tv-apparater. Sedan vet jag inte om det skulle hålla i längden med en produkt per dag. Läste på Marrakezh att dom redan haft problem med det, att dom ibland inte uppdaterat sidan och haft samma produkt flera dagar.
Sedan tycker jag helt klart att dom ska skaffa en nedräknare som, när det finns ett X antal produkter kvar börjar räkna ner till 0.

Nån får gärna sno den här idéen iaf! Min flickvän skulle bli glad! ;P
DAW är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat