gummianka, hoppas du inte tog illa upp av mina inlägg och svar, men jag upplevde att du uttryckte dig lite hårt mot mig, och missade helt det som du nämner här som är intressant:
Citat:
Adsenseannonserna ändå utgör en viktig grund i sidans inkomster, så får du ju anställa någon att göra det, blir det för dyrt ?
|
Det är sant att adsense har givit mig mkt stora belopp, så pass stora belopp att jag har haft möjlighet att betala och köpa de 21 servrar jag har kontant, samt spendera mkt stora belopp på adwords, jag har uteslutande använt mig av adsense, och när smällen kom innebar det för mig enormt mkt jobb att växla om till något annat, samt jag förlorade väldigt mkt pengar i mellanperioden, men att anställa någon/några är definitivt något som kommer, att sköta bla. annonsering, kanske redan nu i sommar/höst. Dock kom Googles, uppsägning av vårt avtal för tidigt för mig som det känns, jag har liksom inte förberett mig på det på rätt sätt och det är nog den tanken jag ville förmedla när jag startade tråden, att inte bygga en stor verksamhet på endast Google Adsense, jag har dock blivit visare i trådens gång och skulle egentligen velat ändra rubriken för tråden.
Men som sagt, jag sitter ju inte på pottkanten, jag har ju pga Google Adsense allt betalt och varje krona som kommer in är ju ren vinst. Denna tacksamhet bär jag med mig.