Citat:
Ursprungligen postat av gummianka
Men hallå, kom förbi dagisstadiet "jag förstår att du blir upprörd..." ...livet är orättvist...
|
gummianka, förutom att du gör 3 inlägg efter att du har sagt att tråden bör stängas så har faktiskt diskutionen på slutet inte handlat om att komma över något, jag tycker det har handlat mer om Google adsense/kund relation vid problem, och här finns det mycket att säga och lära sig tycker jag. Det rör sig dessutom sig inte om dagisstadier, jag anser att detta är bra mycket större och alvarligare än så, eller menar du att om någonting händer någon att man inte kan diskutera det och samtala om det, utan att bli beskylld för att leka på dagisstadium?
Citat:
Ursprungligen postat av gummianka
Äh, stäng den här tråden.
Det var ett jävla tjat om att ni är störst i europa, vi har greppat det vid det här laget...
|
Varför stör du dig just detta av allt vi har pratat om i tråden? Är det jantelagen som är framme nu?
Men förlåt så mycket för att jag har nämnt det och kanske för många ggr, men jag har nämnt det några gånger för att jag anser ändå att det har haft relevans i ämnet, annars hade jag aldrig nämnt det. Om du tycker att ämnet och diskutionen har varit ointressan och tråkig och tjatig så ber jag så hemskt mycket om ursäkt, jag ska inte göra om det. gummianka