Citat:
Originally posted by danielos@May 16 2008, 14:33
Rickard, du menar att jag aldrig skulle eller kan lägga på adsense reklam på en forum service, som alla andra gör?
|
Nej för mig får du göra vad du vill.
Citat:
Vad kunde jag ha gjort praktiskt som jag inte gjort för att för Google iligalt innehåll inte ska komma in på ett forum?
|
Det vet du bäst själv. Du hade ju förslag på lösning efter det att Google stängt av kontot och du har säker flera idéer om hur du skulle kunna lösa det.
Citat:
Rikard, jag anser mig inte vara skyldig, jag har läst och godkänt Googles villkor och därför tagit mitt ansvar enligt avtalet och arbetat intensivt och aktivt och gjort mitt yttersta för att alla forum ska vara fria från iligalt innehåll.
|
Ok, fel av mig. Gjorde i så fall en felaktig tolkning när du skrev: "JAG säger att jag har skyldigheten att granska alla forum varje dag, men att detta är en omöjlighet men det är min skyldighet (vet jag mkt väl om) eftersom avtalet är mellan MIG och Google."
Jag är säker på att du arbetat hårt för att få forumen rena. Frågan är dock är det fel av Google att stänga ditt konto om de anser att du inte lyckats? Inte vet jag, men de verkar ju anse det, och det räcker ju.