Visa ett inlägg
Oläst 2004-09-06, 16:54 #60
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Nov 2003
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Originally posted by it2ceda@Jul 3 2004, 03:10
Mycket om utländska checkar helt plötsligt. När jag skulle lösa in mina idag så fick de spatt på FSB. Det där med att spara över pengarna till nästa månad är ju helt ok, men om man kommer med en check på 6 000 dollar lär nog banken vägra o lösa in den. Nä nu får helt enkelt Google fixa fram fler betalningssystem såsom paypal eller bank-wire annars får jag väl inte ut mina pengar. Om vi alla som har adsense maialr de om detta så kanske de kan skynda sig.
Gick det inte att lösa in den på FSB?
Tänkte prova där först och sedan Nordea mot Postgirot om de krånglar för mycket.

Har däremot löst in utländska checkar på FSB för mindre belopp förut (2-3 år sedan) men de var bara på några hundra kronor och då gick det iaf smidigt, utan avgift om man satte in direkt på bankkontot istället för att ta ut i kontanter.

Har hört att man ska kunna göra en insättning via postgång direkt mot Postgirot och på så sätt undvika höga avgifter. Någon som känner till något om det?