Medlem
|
|
Reg.datum: Jul 2007
Inlägg: 249
|
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
Inlägg: 249
|
La en order i helgen. Upptäckte vid ordererkännandet att jag hade angett fel adress.
Så jag ringer Dustin kundtjänst och frågar vad de kan göra, de svarar att paket kommer att returneras och jag måste göra en ny beställning.
Då ringer jag själv Posten och efter en halvtimma i telefonen har jag sett till så att paketet inte returneras till Dustin, utan läggs in på ett företagskontor för uthämtning i eftermiddag.
Så man kan addera följande till Gustavs inlägg:
4. Leverans
Vi skickar allt gods utan att kontrollera inboxen för uppdaterade ordrar. Om det är fel tar vi gärna på oss merkostnaden en returfrakt innebär, det är nämligen så roligt att höja priserna ut till kund pga brister i våra egna rutiner. Om du är lite kvicktänkt kan du dock själv lösa problem med felleveranser genom att ringa Poståkeriet direkt.
|