Visa ett inlägg
Oläst 2008-05-10, 06:53 #30
gummiankas avatar
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2008
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
gummiankas avatar

Reg.datum: Apr 2008
Citat:
Originally posted by DistansData@May 10 2008, 05:48
Jag kan säga direkt att 9 miljoner finns det ingen chans att någon kan begära för en webbsite typ stockholm.se förutom dom som har en tumme inne i t.ex Stockholm stad sen tidigare !!

Dom har nog jobben kvar sen många år tillbaka antagligen och kommer att ha det så länge det inte det kommer in en annan som ska upphandla nya projekt åt Stockholm stad.
Och det baserar du på ? Jag försökte hitta referenser på Er sida som kunde ge ett hum om hur du kommer fram till det så säkert, men hittade inga som jag kunde tänka mig ens var i närheten, och när det gäller hur omfattande siten är så är det vad jag förstår ingen som har exakt information.

Igen, det är ju heller ingen av oss som vet exakt vad som ingår i dessa 9 miljoner, som ju är en siffra som dom kastat ur sig, är det en tjänst som man har upphandlat så är jobbet ju inte färdigt än, så om dina 10 personer (som ger en lön på 500:- vilket känns lite lågt just här) jobbat i ett år, och 5 av dom ska fortsätta i ett halvår till innan man säger "nu fungerar det" så...ja...och då har vi helt och hållet bortsett från hårdvarukostnader...
gummianka är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat