Jag vill egentligen inte kommentera andra kollegor i branschen, men eftersom vi drogs in i den här tråden så känner jag mig ändå manad till det.
Citat:
Ursprungligen postat av jgabor
Citat:
Ursprungligen postat av pokerstjärna
Ja dels support, priser och man förstår deras avtal surftown kan ju inte ens formulera sig.
|
Jag kan hålla med dig om att vår support har varit bristfällig, och vi har flera planerade åtgärder för detta (Project Support 2.0, som vi valt att kalla det.) Men priser? På vilket sätt är våra priser sämre än t.ex. Bineros? Om man bortser från domäner, där vi valt att inte sälja domäner som en ren förlustaffär... Och du får mer än gärna komma med konstruktiv kritik kring våra avtalsvillkor, jag har ingenting emot att vi skriver om dem för att göra dem mer lättförstådda och kommer driva det vidare inom företaget tills en ändring sker.
|
Alla sunda företag arbetar konstant med att utveckla och förbättra sina tjänster, service och support. Jag kan berätta att vi inom kort kommer att introducera en supportlösning som kommer att vända upp och ned på den allmänna uppfattningen om riktigt bra support. Därefter kan ni på Surftown börja fundera på Support 3.0
Obegränsad trafik med godtycklig nedstängning av kunder säger väl allt om Surftowns tjänster, priser och avtal?
Inget illa gentemot Gabor givetvis, känner till att han "kämpar för en förbättring", men detta är ett problem som har existerat och uppmärksammats under väldigt många år. Personligen har jag svårt att tro att Surftown kommer göra något åt detta förrän One.com ändrar sig, vilket i sin tur förmodligen inte sker förrän det "obegränsade"-begreppet har prövats genom en juridisk process (alternativt genom en mediakampanj, hmm..).