Visa ett inlägg
Oläst 2008-05-07, 18:40 #17
nudie nudie är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2004
nudie nudie är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2004
Citat:
Originally posted by Robert@May 7 2008, 18:15
Saken är den att det antagligen behövs något av denna magnitut för att ungarna ska ge sig. Jag har erfarenhet att man ska låta ungar få härja fritt, tyvär, för säger man åt dom så blir man det där dampgubben och det kommer att slå tillbaka mot en flertalet gånger, kanske via sabotage eller andra former av trakaserier som kan pågå i flera år.
Död är alltid tragiskt, men jag har full förståelse för 50-åringen.
eller så kan man fråga sig varför de trakkasserade familjen och behandla det istället för att mörda en av ungarna? herregud, det är barn vi talar om. det är väl en psykologisk fakta att de flesta människor inte lär sig om konsekvenser förän man når runt 20årsåldern? barnen har ju hjärnor, det hade ju gått att ändra på deras beteende som inte är acceptabelt.

helvete, att mörda ett barn.. visst, nu kom barnen med något slags vapen själva va? och självklart ville väl han försvara, det förstår jag. han kunde låsa in familjen i sitt hus och ringa polisen? eller kunde han inte det?

jag förstår inte hur det kan vara helt rätt att avrätta ett barn för att denne inte lärt sig se livet på ett annat sätt.
nudie är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat