Visa ett inlägg
Oläst 2008-05-06, 17:06 #7
Cods avatar
Cod Cod är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2006
Cod Cod är inte uppkopplad
Medlem
Cods avatar

Reg.datum: Jun 2006
mr_lundis: Ett skäligt pris är ett skäligt pris Beror helt på vad som säljs, men som sagt är jag ute efter endast en färdigkodad layout, för en enda sida, ex. startsida.

sasserdude: Tack för erbjudandet, men jag kommer själv sköta all kodning och är endast intresserad av en layout.

Observera att detta inte rör sig om att jag vill anlita någon för att bygga upp nästa populära ungdomscommunity a la Hamsterpaj. Jag skall själva programmera upp en relativt enkel sajt med lite flashspel, videos, skämt och annat som ungdomar gillar

För att lösa problemet med att jag just nu har för dålig fantasi och för lite tid för att komma på en schysst layout söker jag någon som har en layout klar men inte har kommit längre än så och är beredd att släppa den layouten.

Ni har själva sett vad priset för en vanlig färdigkodad layout brukar ligga på, så ni vet nog vad som är skäligt och rimligt.

Alternativt är jag intresserad om någon har dragit igång en sajt enl. beskrivning ovan men inte kommit igång med den riktigt och är beredd att släppa den för ett rimligt pris.
Cod är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat