Visa ett inlägg
Oläst 2008-05-02, 21:07 #31
Padchi Padchi är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2007
Padchi Padchi är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2007
Citat:
Originally posted by Samben@May 2 2008, 21:01
Håller med tart här, har den inte rullat in något på två år och du är ute efter att tjäna något så får du nog tänka om..
Har du skrivit i fel tråd nu eller bara skitit i att läsa alla svaren?
För det första, sidan ahr inte varit öppen i två år. Jag har hållit på med den i två år, det står ganska väl beskrivit i tråd inlägget.
För det andra så är jag inte ute att tjäna pengar på sidan. Hade jag varit det så hade jag öst på med reklam på sidan och sedan gjort en betal funktion eller hur? Jag vill inte tjäna något på sidan, jag vill göra en mötesplats för invånare i Linköping som har samma intresse.
De flesta vet hur jobbigt det är när man är ute och ska gå på krogen och inte har en aning om vad som händer på de olika klubbarna utan måste gå till varje krog och kolla om det är nått. Jag vill att folk ska slippa det, kunna se vimmelbilder på sig själva och kompisar när de var ute...

Det som du säger Gustav är jag också helt inne på, problemet med den här fotografen är bara att han "ägs" utav en klubb som finns här och jag får enbart vimmelbilder för att han vill hjälpa mig upp med sidan.
Men jag ska göra så att ta med mig kameran ut och sedan ta kort och ösa på med visitkort till folk.

Någon mer som sitter inne på något tips?
Padchi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat