|
Flitig postare
|
|
Reg.datum: Jul 2004
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Jul 2004
|
Testet är ju ett stort skämt, anledningen till att jag tycker så är att ett av webbhotellen som jag har många kunder som jag har flyttat dom från till andra webbhotell är just Surftown.
Anledningarna till att dom kunderna har flytt Surftown är först och främst nertiden på webbhotellet, och den andra stora anledningen är deras urusla support, jag har hört skrämmande historier från mina kunder om Surftowns support och jag vet också att dom inte övedriver för jag har sjäv haft problem med att få ut något vettig hjälp av dom och till slut blivit ignorerad och utan svar när jag har försökt få någon hjälp.
Eftersom testet går ut på att det är privatersoner som dom har gjort testet för så anser jag det vara ett stort skämt när just Surftown med deras dåliga support ska rekommenderas att anlita Surftown.
Om det är något som "amatörer" behöver så är det en bra support, vilket ju Surftown inte har, sen spelar det ingen roll om supporten är tillgänglig dygnet runt om dom inte kan ge någon vettig support.
|