Visa ett inlägg
Oläst 2008-04-30, 08:58 #32
Internet Swedens avatar
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 2 511
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Internet Swedens avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 2 511
Citat:
Originally posted by Xamda@Apr 30 2008, 07:46
Äh... Testet i sig har jag kanske inga kommentarer till, men väl det faktum att .SE/IIS publicerar detta och Internet Worlds test på sin domänsökningssida och mer eller mindre rekommenderar de webbhotell som varit med i något av dessa test (ja, eller åtminstone rekommenderar testen solm ledning).

Så skulle jag vilja se något annat monopolföretag uppträda. I mina ögon är det bara ännu ett tecken på att IIS inte spelar med öppna kort.

Därmed inte sagt något om resultaten i något av testen, det är inte det jag vänder mig mot...

Vore fint om man rekommenderade vissa av sina återförsäljare före andra. Vore man då inte i monopolsituation så tror jag att man skulle förlora återförsäljare på löpande band.
Jo jag såg eländet redan igår - och det kändes som att jag fick hårbollar i strupen och väshostade fram "Gollum Gollum" när jag såg vad .SE hittat på den här gången.

Det är sannolikt den MEST ombudsfientliga drag ett domänregister kan komma på att göra och jag börjar på allvar tro mer och mer att .SE har planer på att krossa ombudskåren för att ta över allt själv (Gud förbjude..)
Internet Sweden är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat