|
Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: Apr 2003
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: Apr 2003
|
Annonserar hos dom just nu med det "paketet" du nämnde, är väll halvnöjd. Jag bad om att få statistik på mina annonser men det fanns ingen möjlighet, så jag skapade själv speciella länkar och bad han länka till den ena med bannern och den andra med textlänken, men dom länkade till samma länk på båda så jag kunde inte urskilja det. Det är dock fixat nu långt senare ser jag. Däremot så har dom ändrat och lagt till en extra textlänk till mig, vilket va schyst. Känner mig dock lite lurad på annonsen i nyhetsbrevet, man tog för givet att det skulle va en annons på ett ställe där folk kan se den men det hamna i en hög långt nere bland massor av andra så det va helt värdelöst, gissar att han inte sagt något om detta till dig heller? Annars så har annonserna på websiten gett hyffsad bra respons, jag kan inte se exakt för av nån anledning så har deras länk registrerats på google direkt på min site, så det blir väldigt missvisande på den. Löftet om att jag skulle tjäna in det på 1 vecka är inte ens i närheten men det tog jag med en rejäl nypa salt...
|