Flitig postare
|
|
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 358
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 358
|
Nu kan jag självklart uppfattas som partisk, men...
Jag anser att testet var helt OK, om man ser det ur en "vanlig" konsuments ögon, det vill säga de privatpersoner som inte är särskilt tekniskt insatta.
Och tar man kritiken de har kring vår support "out of context", så låter det självklart som om vi har en gäng apor på supportavdelningen. Men vi har kraftigt förbättrat rutinerna kring vår support de senaste månaderna, och fler åtgärder är planerade (i ett projekt vi kallar för "Support 2.0"). Alla som varit kunder hos oss den senaste tiden har fått uppleva detta. Annars så kan man testa oss helt gratis 3 månader, och få uppleva det på egen hand.
Och ni kan alla förvänta er förändring kring vår "fri trafik". Jag jobbar hårt på denna fronten inom företaget, och jag vill verkligen ändra på detta. Speciellt när vi har kunder som använder väsentligt mer än 30 gb/mån utan några som helst problem.
|