Citat:
Ursprungligen postat av mervinst
Citat:
Originally posted by -klein@Apr 25 2008, 09:46
Citat:
Ursprungligen postat av Zittan
Har kvar en väldigt inaktiv sida hos proinet men funderar på att flytta den även om den ska läggas ner, för det här fungerar inte.
Härom veckan förlorade jag även min .org-domän då de glömt att förnya åt mig. Dock har de inte skickat ut någon faktura för förnyelsen men vi får väl se, den kommer väl nu när jag skriver det här.
|
Som sagt , om du mailar [email protected] , så kan vi lösa problemet åt dig. Många verka gå ut forum mesta för vilja sunka ner varumärket proinet, inte för att man vill ha en lösning på problemet.
|
tycker det låter som lite desperation för att man haft problem.
Jag vet att det inte är populärt att ringa till proinet.
Vet även att det ofta inte är svar eller är dåliga svar på både telefon och email.
Flera har inte fått svar ifrån supporten.
Så lägg ner med skitsnacket. Ta det som en man.
Ni har haft problem och supportmail har antingen inte kommit fram eller så har ni haft för många.
Och varumärket proinet. skärpning. Det är inte mycket kvar nu.
Det går o bygga upp igen men.. kom inte hit o ljug eller försöka svartmåla andra som faktist har problem som ni inte besvarar eller ordnar på det vis så kunderna var nöjda.
skärpning.
|
Det kan ibland vara svårt att komma fram på telefon.. Det stämmer, en del ringer också om support på väldigt udda tider på dygnet.. Inte ovanligt att det ringe kl 23.00.
Vi får in mail på
[email protected] regelbundet så adressen fungera, dock rekomederas inte att man mailar från hotmail.com adresser.