Visa ett inlägg
Oläst 2008-04-17, 16:33 #14
Yepp Yepp är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2003
Yepp Yepp är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2003
Inget svar på din fråga, och egentligen ett ämne i sig - men jag måste bara säga att jag blir mörkrädd över hur mycket idioter det verkar finnas där ute. Har aldrig drivit någon butik själv (dock jobbat i fysiska), och jag lider verkligen med er som försöker tillhandahålla en bra tjänst och butik på nätet.

Är det nån som någon gång försökt luska ut någon form av samband mellan dessa "strulpellar", är det främst bedragare som satt i system att beställa och sedan inte betala (varför man nu skulle vilja göra det, jag förstår inte hur dem tänker - är oftast rätt uppenbart vem man är så att säga)? Eller är det helt enkelt på tok för korkade människor som ena sekunde vill beställa men sedan ångrar sig, eller inser att dem inte har pengar!?

Min naiva bild har väl tidigare varit att man vet vad man vill ha och känner till sin egen ekonomi, exempel här och program som lyxfällan bekräftar ju dock bara att så är inte fallet - hur fan kan det rent ut sagt blir så här, är folk så innerligt korkade eller är det ren lathet eller vad!?

Man blir ju lätt skrämd till att själv någon gång starta upp en verksamhet av liknande slag när man dagligen hör talas om alla plattnackar där ute...
Well, en eloge till er som orkar göra allt för att försöka få plattnackarna att inse hur idiotiska dem är...
Yepp är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat