Visa ett inlägg
Oläst 2008-04-16, 19:20 #21
JonathanSs avatar
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2005
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
JonathanSs avatar

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Internet Sweden
Jag är som Danny Aerts på .SE formularat det en av .SE´s mer kreativa kunder - no more no less.
Att jag då skulle ge förslag och betänkligheter om den nya modellens utformande är inte något jag tror på.
Speciellt då jag anser att den nya modellen (i planerad utformning) kommer att bli förödande för ombuden och därmed även för tillväxten av .se.

Desto större orsak till ett engagemang. Remissförslagen som har varit ute har mycket riktigt varit väldigt bristfälliga och med tanke på dina kunskaper, erfarenhet och insyn vad det gäller .SE (se där, jag kan vara snäll mot dig), samt givetvis förutsatt att du kan vara objektiv och se till en större nytta, så skulle du kunna vara en väldigt värdefull resurs.

Det arbete som pågår med .SE just nu kommer att ligga till grund för hur vår nationella toppdomän ska fungera i framtiden. Att det allmänna engagemanget inte är större förvånar mig väldigt. Men det beror förmodligen på det du skriver härnäst.

Citat:
Originally posted by -Internet Sweden@Apr 16 2008, 14:52
Det finns också alltför många olösta frågor och utropstecken i det sista förslaget jag sett att jag anser att allt kommer brytas upp och revideras kort efter genomförandet. Jag vill inte vara delaktig i det.
Helt korrekt. Av den orsaken reviderade Registrars.se helt den senaste remissen från .SE (vi tog fram ett nytt avtalsförslag). Vad jag har sett av .SE:s senaste förslag (som baseras på tidigare remiss) så verkar de praktiskt taget helt ha gått på vår linje (byggt vidare på vårt avtalsförslag). Det går med andra ord att påverka .SE, om man bara vill (och orkar).

Citat:
Ursprungligen postat av Internet Sweden
Jag kanske kan börja frilansa på Bineros blogg?
Vad sägs om en uppföljare till filmen med VonAnka? Med dig i huvudrollen...
JonathanS är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat