|
Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: Apr 2008
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: Apr 2008
|
Men hur mäter ni framgång då ? Hur bra någon eller någonannan är har ju inte med mhz, megabyte, megabit, sextifemnollnoll eller quad-core att göra, frågan är väl om man tillfredsställer dom behov kunderna har ? Gör man det, och dessutom har pengar kvar på "the bottom line" så är det väl inget snack.
Jag fattar inte att alla, verkligen alla, säger: det där kan du inte göra, så kan du inte göra. Om patricweb nu gör så, och har nöjda kunder (vilket jag inte har en aning om om han har eller inte) vilka är då ni att säga...hade han massor av missnöjda kunder så gissar jag att dom skulle göra sig hörda och imorgon skulle inte patricweb ha någon serverhall att gå till, snacka om att verkligen hoppas på att någon ska misslyckas...
Sen har det väl alltid varit så att kompetens och kunskap hjälper, vem som helst kan köpa in massa teknisk utrustning, med kompetens och kunskap om hur man bäst utnyttjar den utrustningen så kan man hamna lååååååångt före alla andra i tävlingen, och när det gäller mjukvara så kan den kompetensen (som kan ha, men som absolut inte nödvändigtvis har, kostat) dra ner kostnaderna till nära noll..
|