Citat:
Ursprungligen postat av Internet Sweden
Citat:
Originally posted by -Decibel@Apr 11 2008, 10:54
Citat:
Ursprungligen postat av Emil_P
Tack! Nu kanske folk förstår att det inte är JX gamla system vi kör på 
|
Detdär tar jag som ett rent påhopp...
|
Påhopp eller inte - Jag (och gissningsvis många med mig) är mycket nöjda att höra att det inte är JX´s gamla system Snapback.se använder, då det var allt annat än bra både vad gäller antalet större buggar i systemet som lyckat resultat av snapbacks (som väl ändå systemet var byggt för att klara!?)
Men jag har dock en ganska stark känsla av att det från flera håll kommer nya snaptjänster ganska snart, så det ska bli intressant att se hur pass bra Snapback.se står sig mot dessa. Men än så länge ser det ju lovande ut för Emil och Posse! Riktigt kul att "vanliga dödliga" har möjlighet att "discha" NN på fingrarna vad gäller bättre domännamn - grattis!
|
Det jag menade var att då var begränsningarna hos IIS per ombud som dundrade på med reg. Inte i vår system som gjorde att det var glest med lyckade försök på slutet utan vi hade helt enkelt för mycket kunder sista tiden. Vi reggade ju faktiskt över 2000 domäner under tiden det var aktivt.
Well, nog med offtopic nu, har framfört min åsikt om att det var lite lumpet skrivet.