|
Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Nov 2005
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Nov 2005
|
Jodå att det blir negativ PR mot en själv inser jag så väl. Men kunder som bara är trassel vill man ibland bara säga till att du är tyvärr inte välkommen här mer och dina ordrar kommer inte att expedieras. exempel
Kund 1 beställer varor, påstår att de är borta på posten. Vi skickar nya varor. Kund löser inte ut paketet. Vi hör inget förrän klagomålen över kronofogdekrav kommer till henne.
Kund 2 hör av sig och funderar över ett inkassokrav. Visar sig att kund 1 använt kund 2s personr för att beställa, pga att de bor på samma adress så har det gått att göra fast det inte borde fungera. Kund 2 vill att inkassokravet ska tas bort. Varorna är skickade och borde rimlingen kommit fram. Kund 2 nekar att höra av sig via telefon för att lösa det. Kundens mobilnr finns inte och kund 2 är inte intresserad av att lösa problemet med att hans personnr använts till falska beställningar han är enbart intresserad av att hans inkassokrav tas bort. Troligen bor kund 2 och 1 ihop och kör säkert detta på fler ställen.
I sådana fall vill jag bara skrika och säga att jag makulerar alla kronofogdekrav på bägge er kunder bara jag slipper se er igen......
|